Tomův příběh

Přečtěte si krátký  příběh dodavatele Toma,co dělal a čím se zabýval. Co ho v podnikání trápilo a jak se mu nakonec začalo dařit. Tom si vytvořil svůj vlastní systém poptávky a zajistil  si tak pravidelný přísun kontaktů na své potencionální zákazníky.  A pokud náhodou v některých momentech budete vidět sami sebe tak vězte, že postava Toma je vymyšlená a jakákoli podobnost se skutečnými postavami, místem či dějem je čistě náhodná. 

Co Tom dělá a čím se zabývá.

Tom  má své podnikání již řadu let. Svým zákazníkům nabízí a poskytuje kompletní služby ve svém oboru. Jde o dodávku objednaných služeb,  provedení řemeslných prací , prodej zboží  a  poradenství.

Jeho firma se jmenuje "Tomova firma".

Dříve se Tomovi  v jeho podnikání  dařilo. Konkurence v jeho okolí a oboru nebyla nějak výrazně veliká a na nedostatek zakázek si taky Tom stěžovat nemohl. Situace se ale změnila. Za poslední 2-3 roky jeho firma přestala postupně růst, zakázek ubylo,  což se samozřejmě projevilo i ve výrazném poklesu jeho tržeb.

Tom se snažil celou situaci řešit a hledal způsob jak prodej  svých služeb zvýšit.

Registroval se  do  poptávkových systémů. Zde Tom sice dostává příležitost reagovat na různé nabídky, které mu poptávkové portály posílají,  ale o každou takovou zakázku musí Tom  soutěžit s dalšími desítkami dodavatelů.

A aby zakázku Tom získal, musí v cenové nabídce jít zpravidla  až na hranici svých výrobních (provozních) nákladů. Zakázku pak většinou získává ten dodavatel, který je schopen a ochoten jít s cenou co nejníže.

Tom se snaží  svému podnikání dělat i další  reklamu. Jeho firma je vidět v různých katalozích, na billboardech , v místních novinách a dalších reklamních materiálech.  Toma to stojí   nemalé peníze.  A výsledky?  Ty jsou různé.  Nicméně nejsou to takové výsledky,  které by Toma plně uspokojovaly. 

Tom také využívá  databázi kontaktů, které různě získává.  Na takto získané kontakty ( emailové adresy)  posílá prezentaci své firmy s prodejní nabídkou.

Bohužel odezva z takto odeslaných e-mailů je zpravidla nulová, protože většinu kontaktů, které Tom  osloví , jeho činnost moc nezajímá a nemají potřebu si  u Toma něco kupovat. Navíc jejich emailový systém zprávu od Toma vyhodnotí jako spamovou a taky s ní pak takto pracuje.

Tom má na Internetu i webovou prezentaci své firmy,  má  zde svou webovou stránku.

Tomova webová stránka je funkční a je technicky i graficky dobře  zpracovaná. Tom na ní návštěvníkům poskytuje informace o své firmě a službách, které dodává. Prezentuje  zde čím a jak dlouho se zabývá, jaké má ve svém podnikání  cíle a jak mu záleží na kvalitě  nabízeného zboží a dodávaných služeb. Jeho webová prezentace na největším světovém tržišti  mu však také nepřináší  takové množství kontaktů na zákazníky, aby Tom mohl být spokojený. 

Tom je z toho už celý nešťastný a neví si  moc rady, pořád dokola zkouší stejné věci a čeká na dobu, kdy se něco změní. 

Pak ale Tom narazí na stránky poptávkového systému POPSYS.CZ

Systému, který je jiný než ostatní poptávkové systémy.

Je to systém, který Tomovi  nebude posílat odkazy na poptávky, tak jako ostatní poptávkové portály, ale který Tomovi dá potřebné informace  a poradí mu, jak si může tyto poptávky získávat sám. Ukáže mu způsob a cestu, jak si může zvýšit prodej svého zboží a služeb přes internet, přes webové stránky a vytvořit si tak svůj vlastní systém poptávky.

Na základě informací, které mu POPSYS.CZ poskytl  a zprostředkoval si Tom  uvědomil, že obrovským ložiskem, odkud může získávat kontakty na své potenciální zákazníky je Internet, největší světové tržištěAle na to, aby z tohoto zdroje kontaktů získával zákazníky, mu jeho současná    webová stránka stačit nebude. Zjistil, že pouhé technické a grafické  řešení webu, byť dobře provedené,  mu úspěch nezaručí. Už totiž není rok 2000, kdy stačilo mít na internetu elektronickou vizitku s kontaktními údaji a textem ve formě: 

 Naše firma nabízí…má takové cíle.....a záleží nám na kvalitě provedených služeb.

Uvědomil si, že jeho  web by mohl být jeho nejlepším obchodníkem, který na Internetu,  na největším světovém tržišti v jeho  webovém stánku, mu může efektivně prodávat jeho služby a výrobky. Ale pouze tehdy, pokud svého nejlepšího obchodníka vybaví potřebnými informacemi a know-how,  naučí ho špičkovému jednání s potenciálními zákazníky a dá mu k dispozici potřebné nástroje a techniky a bude se mu pravidelně věnovat. Pak mu jeho obchodník bude přinášet obrovské množství kontaktů na potenciální zákazníky a klienty. Tom pak nemusí mít obavu, že jeho web znovu zapadne mezi 90 % neúspěšných internetových kolegů na největším světovém tržišti.

Tomův  nejlepším obchodník (jeho web), na Internetu,  na největším světovém tržišti v jeho  webovém stánku do teď tvrdě spal a vůbec nic ho nezajímalo co se kolem něho děje.

POPSYS.CZ  Tomovi  doporučil, ABY PROBUDIL A  AKTIVOVAL SVŮJ WEB a ukázal Tomovi, jak má postupovat, aby jeho web byl správně nastavený a stal se  JEHO NEJLEPŠÍM OBCHODNÍKEM.

ZDARMA poslal Tomovi 7 krokový postup, jak má svůj web správně  nastavit a aktivovat k činnosti a přeměnit ho na svého nejlepšího obchodníka.

Tom udělal vše co mu POPSYS.CZ doporučil a postupně krok za krokem probudil a aktivoval svého nejlepšího obchodníka na internetovém tržišti.

A co následovalo?  Jaký je výsledek?

Jeho  obchodník (web) na  internetovém tržišti teď aktivně pracuje. Přitahuje návštěvníky tržiště ke stánku Tomovi firmy a dává jim potřebné a důležité informace o Tomových produktech a službách. Tom díky chytrým nástrojům, které používá, má např. kdykoli přehled o tom:

  • • kolik  je a bylo návštěvníků v jeho webovém stánku
  • • kdy a jak dlouho tam byli  
  • • co je nejvíce zajímalo
  • • odkud a po jaké cestě přišli

Díky tomu Tom přesně ví co jeho potenciální zákazníky nejvíce z jeho činnosti zajímá a může jim tak více a lépe radit a pomáhat.  Jeho obchodník (webová stránka) si také umí s návštěvníky jeho webového stánku vyměnit kontakt, což Tomovi  umožňuje s nimi dále komunikovat.

Výsledkem jeho práce je pak seznam kontaktů na zákazníky, kteří mají o Tomovu službu zájem a jsou  připraveni u Toma nakupovat.

Tom je šťastný a daří se mu.

Vytvořil si totiž novou hlavní cestu, která vede k jeho zákazníkům tím správným směrem.

Vedlejší cesty Tom ale nezrušil. I dále zůstává např. registrovaný do jiných poptávkových systémů, ale pouze s tím rozdílem, že  každý kontakt, který od nich obdrží předá svému nejlepšímu obchodníkovi. Ten se již postará o další komunikaci s poptávajícím a připraví ho na Tomovu prodejní nabídku.

Tom takto výrazně šetří čas a hlavně peníze.

Proto buďte jako Tom, a taky probuďte a aktivujte svůj WEB, svého nejlepšího OBCHODNÍKA.

A pokud Vás zajímá, jaké kroky Tom udělal a jaké nástroje použil, aby probudil a aktivoval svého nejlepšího obchodníka, tak zadejte své jméno a e-mail do  formuláře pod tímto článkem a my Vám obratem ZDARMA  pošleme  

Tomův 7 krokový postup.

Možná se budete divit, ale některé věci se opravdu dají  dělat daleko jednodušeji, efektivněji a bez vysokých nákladů.

Dělejte správné věci správným způsobem a ve správný čas

Buďte jako Tom

Zadejte své jméno a e-mail do formuláře níže a obratem ZDARMA obdržíte 

7 krokový TOMŮV aktivační postup.